15:58
מהו עיסוי אירוטי טוב

עיסוי ארוטי טוב הוא כזה המותאם לצרכיו של האדם. מה שעשוי להיות עיסוי ארוטי טוב לאדם אחד, לא יכול להיות עיסוי טוב למישהו אחר.

הדרך הטובה ביותר לקבוע איזה סוג של עיסוי אתה צריך היא לחשוב מה הגוף שלך צריך ורוצה. אם יש לך כאבי שרירים, ייתכן שתצטרך עיסוי רקמות עמוק. אם יש לך לחץ, אז אולי תרצה עיסוי שוודי או עיסוי הרפיה.

עיסוי ארוטי טוב הוא חוויה חושנית ומינית. זה כרוך בשימוש בידיים, באצבעות או בחלקים אחרים של הגוף כדי לתמרן ולעורר חלקי גוף שונים.

ישנם סוגים רבים ושונים של עיסוי ארוטי שניתן לבצע. הם כוללים:

- Nuru Massage: סוג זה של עיסוי מבוצע עם תחליב העשוי מתמצית אצות. דירה דיסקרטית באשקלון

-עיסוי תאילנדי: סוג זה של עיסוי כולל נקודות לחץ על הגוף אשר מאמינים שיש להן השפעה מרפאת על הנפש והרוח של האדם.

-עיסוי שוודי: סוג זה של עיסוי נעשה עם משיכות ארוכות, לישה וחיכוך לאורך השרירים והמפרקים על מנת לשפר את זרימת הדם בשרירים שלך כמו גם במערכת העצבים שלך.

-עיסוי רקמות עמוק: סוג זה של עיסוי מתמקד ביישור מחדש של שכבות עמוקות יותר של רקמת שריר על ידי הפעלת לחץ עמוק לתוכם.

עיסוי ארוטי הוא חוויה שיכולה להיות גם חושנית וגם מעוררת מינית. הוא משלב גירוי הגוף עם הידיים, הפה או צעצועי מין.

עיסוי ארוטי טוב צריך להיות מותאם לצרכיו, רצונותיו ורמת הנוחות של כל אדם. זה תמיד צריך לכלול הרבה תקשורת והסכמה משני הצדדים. על המטפל לשאול את הלקוח מהן העדפותיו לפני תחילת הפגישה.

הלקוח צריך גם לוודא שהוא מרגיש בנוח מספיק כדי להביע את צרכיו במהלך הפגישה אם משהו מרגיש לא נוח או מהנה בצורה שהוא לא רוצה שיהיה.

עיסוי ארוטי טוב הוא כזה שמשאיר אותך רגוע וסיפוק.

הדרך הטובה ביותר למצוא עיסוי ארוטי טוב היא לשאול את החברים או בני גילך. זה יכול להיעשות על ידי שאלת אותם אם הם אי פעם עשו עיסוי ארוטי בעצמם, או אם הם יודעים על מקומות טובים שמציעים אותם.

Просмотров: 92 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar