12:20
תלבושת VIP - אירועים

בהיסטוריה של הקולנוע ובתעשיית האופנה, שמלת ערב אדומה תישאר לנצח עבור הבכורה, שבו ג 'וליה רוברטס הלך עם ריצ'רד Girome בתיאטרון על העבודה "trestiat". באופן כללי, זה בסרט הזה עבור כל הבנות שצריך להסתכל על "כל מאה", שיעורים טעם נהדר הוצגו בגדים יקר נבחרים עבור אירועים שונים. זכור רק את השמלה הקוקטייל השחור ללא דופי תחרה שבה חיכה הרואין הנסיך שלה בבר לפני ארוחת הערב במסעדה עם שותף עסקי. ושירותים למרוץ? וכובע שחור לבן שבו הוא מחזיר קודם מהחנות? ואת חליפת טרקוטה עם חצאית מכנסיים קצרים? כל בחירה ניתן לדון בנפרד, אבל עכשיו אנחנו מדברים על שמלת ערב.

המודל המלווה את המודל צריך לכלול את הרלוונטיות של השמלה

בעבודה של מודל VIP, היכולת שלו להתלבש לפי המקרה משחק תפקיד חשוב מאוד. לא משנה כמה טוב זה לבד, משלמים סוכנות סוכנות סוכנות Azur מודלים, אדם עשיר מצפה לפגוש בחורה שאינה מתפשרת הופעתו, התנהגות וולגרית, קוסוסויזם. מנקודת המבט שלו, התמיכה במודל אינה צריכה לגרום לאי הנוחות ובתאים במדויק בתבנית הפלט המוצהרת. על פי חוקי ההתנהגות, פתיחת הכתפיים השמלה היא רק האירוע המתחיל אחרי שבע בערב, ועם צווארון עמוק - רק אחרי 22. ברור כי רק כמה יש רעיון של ניואנסים אלה, אבל המודל המקצועי צריך להיות מוכן לכך כי יהיה מוערך מנקודת מבט נפוצה ביותר. ג'נטלמן אמיתי יש זכות לסמוך על הגברת האמיתית איתו. לא לאכזב ולא להביא את האיש שבחר בך, ואת היחסים העסקיים שלך יכולים לגדול במשהו נוסף.

בלעדי ליווי לפגישות ברמה גבוהה

אם אתה מביט בקפידה את הבגדים שבהם כוכבי העולם מופיעים על הפרמיות של אוסקר או אירועים איקוניים אחרים, קל למצוא כי השירותים שנעשו על ידי סגנונות האופנה הטובים ביותר עבור נשים בהירים כמעט תמיד תמציתית. אתה, כמובן, לא בעוד זמן אחר לא יהיו בגדים למאות אלפי דולרים, אבל המניה העליונה עולה כי באופן כללי לא אם לא אם לא אם אתה לא רואה הגרוע ביותר מאשר הוליווד סלבריטאים. בחר שמלת ערב, מעדיף קווים פשוט לחתוך, אם אפשר, בדים יקרים. שום דבר לא תדגיש את הדמות המושלמת של שמלת קליקים ארוכים ברצפה, ואת צבע העור והעין - צל טבעי עמוק. במקביל, WinBlets הם צבעים מורכבים: לא כחול, אבל cornflower, לא אפור, מרנדה, לא ירוק ואמרלד. זה לא חל על קלאסיקה ללא דופי: שחור, אדום, שמלה לבנה צריך להיות כל ילדה מכובדת, במיוחד את המודל חילוף.

  הנכונות של מודל ליווי לעבוד על v.אני.P - אירועים

כאשר אתה כל כך טוב שאנחנו מסתכנים להילחם על מקום בשמש בין מודלים רבים ליווי עלית, השאלה איך להסתיר כמה פגמים בדמות, סביר להניח שלא שווה את זה. רק הבנות היפות ביותר יכולות לסמוך על ליווי עבור V.אני.P - הרמות הגבוהות ביותר. ללא רבב - העיקרון העיקרי של אשר הוא נעשה. אבל אף פעם לא להפסיק להיות אינדיבידואליות זוהרת, תוך כיבוד קוד הלבשה הקפדני ביותר, תוכל להדגיש את התכונות הנדוק ביותר. השדיים השופעים מפתה הם אופציונליים לחלוטין: האטרקטיביות שלה לא גרועה יותר מדגישה את השמלה עם הטיילת. אורך דגש על הרגל אינו בהכרח לחתוך על ידי קו החיים: חצאית צרה של בד פלסטיק דק, נופל על Faldam על הרצפה - אפשרות מסקרנת יותר. החיים דקים מעדיפים להיות אספן אם הוא מוקף חצאית שופעת שמזכירה את הפרח. גברים לא יוכלו לחטוף ממך.

זכור כי התמונה לא צריכה להיות עמוסות. כמו בתריק, מומלץ להבחין או רק עיניים או שפתיים ובגדים חייב להיות מאוזן. חליפה מתאימה לחלוטין טוב יותר לעשות במשך זמן רב, אבל חופשי סגור סגור הוא משולב לחלוטין עם חצאית קצרה ורגליים מושלמות ארוכות על חתיכים שלא יתואר. לא עומס יתר על המידה עם קישוטים, במיוחד תכשיטים. שרשרת מרבית או צמיד מספיק. יחד הם יפריעו זה לזה. וזה סימן בטוח של גלימה. אתה לא רוצה להיות חשוד לחשוב עליך? נערות ליווי במרכז

 

Просмотров: 114 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar