10:07
סקסי חידוש: תוצאות המחקר האחרונות של ניו יורק טיימס

מהדורה של ניו יורק טיימס ראיינו אלפיים תשע מאות שלושה אנשים. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הזיקוקים, כפי שכולם מבינים, הספקטרום לשעבר של רגשות מגיע הלאה, בסופו של דבר, לא. באופן טבעי, גלגול נשמות של חום נלהב בחום נוח, לא גורם הפתעה. תאר לעצמך עובדה אחת כי זה אפילו נשמע נהדר.

התוכן של המאמר

1 חידוש, דופמין וחום ארוטי 2 מחקר 3 מ smoldering פחם אש

שעמום סקסי לעתים קרובות, באופן כללי, לפרש כאובדן ליבידו. בין האנשים האלה מ -13% ל -29% היו גבירותיי, ו -27% ל -29% - אצל גברים. עם כל סולם זה גדל עם גיל.

כמעט כל האנשים עם ליבידו נמוך עדיין עושים אהבה, אבל בלי נשמה תשוקה. ואפילו לא צריך לקרוא את החידוש המיני יכול סוף סוף לשנות את זה. הקדמה של משהו חדש מעורר ליבידו והתרגשות, גם הגדלת רמת ההנאה.

חידוש, דופמין וחום ארוטי

אתה פוגש, לבלות יחד, לא יכול, בסופו של דבר, לקבל מספיק לחברה אחד את השני. אתה לא יכול לחשוב על מישהו (או על כל דבר). מִין פיות. אבל במהירות. כשנה לאחר מכן, רוב הזוגות תוהים: "מה קרה?-

ולא לעניינים הם כל כך לדבר בצורה הטובה ביותר, דרך הזמן נוצר צירוף חזק הדדי. ברור לכל מי שזה ממש מקררים את הארוטיק למעשה חום ואטרקציה. הוא שאל שאלה ישירה: אם החיים האינטימיים שלך היה ציבורי, זה יהיה אפשרי בסופו של דבר, לאפיין כמה משעמם או לְהַשְׁלִים? שני שלישים אמרו כי המין שלהם משועמם. לא לכל אחד לא סוד הוא כי שעמום סקסי הוא יפה מופץ, במיוחד במערכת יחסים ארוכה. זה יהיה רע אם לא שמים לב לכך שכמעט כל הזוגות מתפללים בזה קיום יחסי מין בזמן הנסיעה הוא להחיות. נוסע להביא חדש, וכפי שכולם נמס, זיכרונות שונים - וחדשות הוא גורם חזק, מרגש. ואולי אפילו לא צריך לקרוא את זה למעשה כל זה מִבְחָן. אתה אומר לעצמך: "זה מה שקרה, קורה. תיקח את זה".

מחקר 2

אנתרופולוג הלן פישר, דוקטור לפילוסופיה, לא יכול היה להשלים עם זה. היא התחילה לתהות מדוע אנשים כל כך פזיזים, בסופו של דבר, מתאהבים ולמה תאווה, בסופו של דבר, pokes.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. שוב ושוב, קונים - צעירים מצליחים אשר בוערים מוצלח להסתכל על החג, הליכה בהישג יד עם אישה יפה. הכנסה זו מספיקה כדי לספק באופן מלא באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

על לוח המודעות במכון מדינת ניו יורק, כתבה: "נראה שאתה מתאהב באובדן הנפש?-

10-KI סטודנטים, זה הפך, ענה. אבל מעת לעת, כאן, בסופו של דבר, הוא כולל כמה מאיתנו היא ייעוץ, חיבור חם ונלהב הנאה. זה יש תחת איך להגיע בסיס ביוכימי. הורמונים Oxytocin ו Vasopressin מיוצרים כמו ב איברי המין ובהיפותלמוס. הורמונים אלה מתיזים אחרי אוֹרגַזמָה.כמעט כל זוגות יהיה סוף סוף לשפוך קרוסין על קורנו של אהבה נישואין.

דופאן הוא נוירוטרנסמיטר המספק גם תקשורת בין תאים מוחיים. כאשר הוא עולה, אנשים הופכים אנרגטיים, נרגשים ואובססיבי. ליבם דופקים מהר יותר. לא לכל אחד הוא לא סוד מה שהם מאבדים תיאבון מעונות רע. יש לציין כי אחרים מילים, הם מתאהבים.

עוצמה זו, דופאמין מסדיר תלות דואר - שני שלטים Norkania. כל ההון, בסופו של דבר, להגדיל את רמת הדופמין. כמובן, כולנו יודעים מאוד מה גורם אהבה אותם תסמינים. הוא מכיל בתוכו, איך להתבטא, תרופות קשורות אופוריה הִתמַכְּרוּת.

פישר שאל אותה פזיזות, כמו רבים תהו, אוהבי מתנדבים לחזור Re-mri. לכוון את העובדה כי אנשים האהובים שלהם המשיכו לגרום פריצות דופאמין חד - אבל רק שבעה חודשים. אַחֵר חוקרים לשים גבולות בזמן - משישה חודשים עד שנה, קורא לזה פעם בתקופה של תשוקה חמה. מקסימום - שנתיים (אבל זה מאוד לִפְעָמִים). זה טוב מאוד להדגיש את העובדה כי לאחר זה דופמין חוזר לנורמלי. טרי אפוי באהבה אולי סוף סוף להרגיש אהבה מטורפת, אבל זה טירוף זמני.

ולא שנתיים מאוחר יותר להמשיך, הם הופכים לתוך נישואין אהבה: חם, נעים, שבו מצורף, שימור ואמון. כמובן, כולנו יודעים היטב מה פישר משתמש MRI כדי לעקוב אחר פעילות המוח שלהם. כאשר התלמידים הראו פנים לא מוכרים, המוח שלהם לא הגיב לתצלומים האלה. אבל כפי שהם הראו תמונות של אנשים, במה שהם מאוהבים, את רמת הדופמין במוח מיד המריא.

מ פחם זוהר ל Fire3

מחקרים של פישר מצביעים על כמה ישירות אתה יכול לעשות את זה - להעלות את הרמה דופמין. אבל איך לעשות את זה? הוסף חידוש: לעשות דברים חדשים, או זקנים, אבל לגמרי חדש.

כדי לרענן דברים, אתה צריך:

יַחַד תעשה חיים. לא מקרה של טיולים על איך סוף השבוע נקרא "חופשה רומנטית". אתה נהנה זה לזה במצבים שונים. זה מרגש ומרגש. לִצְחוֹק. צחוק מעלה את רמת הדופאמין. חוש ההומור הוא תרופה מכל מחלות, כולל מן handra ו שעמום. נראה שזה לא מפתיע, אבל כאשר הומור הוא במערכות יחסים, זה עשוי להיות רע. לְהַמשִׁיך לנחש זה את זה.

בישראל, אין צורך בהחלט לדעות קדומות כאשר אנו מדברים על פעילויות בסוכנות ליווי. גברים מקומיים יש את המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים שהלסיר שולח רק את הלקוח באירוע, שומר על השיחה ומודל ליווי של מחלקת ה- VIP הוא אינדיקטור למעמד הציבורי.

אוסקר ויילד אמר: "תמצית הרומנטיקה היא אי ודאות". האסטרטגיה המקורית כיבוש, כמו רובנו מתייעצים, האהבה החדשה - כל הזמן לעשות הפתעות סיבובים בלתי צפויים. לחתור למגע אהבה. סקס מגדיל את רמת הטסטוסטרון, אשר בתורו הוא כל כך לדבר דופמין רמה. כדי לעשות סקס חם יותר, להוסיף משהו חדש: אחרת או מקום, תנועות חדשות, פשתן חדש, צעצוע מין חדש - מה חוכמה.

כמו הרומן החם והרגש רק ממיר "נשוי אהבה ", רוב האדים להתרגל לכל יום. דברים להיות צפוי ונעשה משעמם. היכרות מחדש עם החדשות לשחזר קסם של אהבה. החידוש הוא תרופת פלא שמזינה דברים ומשפר את המין.

החידוש הוא כל. כולם אוהבים חיזור, לא משנה אם זה יהיה תאריך 5 שלך או 50 שנה. הנכונות שלך להשקיע זמן, אנרגיה והתלהבות בעסקים, לדלל את מעשיו של perch בלב הפתעות פתאומי - זה כל מה שאתה צריך כדי לשמור על יחסים חמים. במקום שאתה רוצה כי רות הזאת לא הולך, מנסה לתמוך בחידוש כל הזמן, ולא כאשר הדברים מגיעים למבוי סתום. https://tkescorts.com/

Просмотров: 1799 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar