17:24
סקס לאחר בגידה - האם זה אפשרי ולמה זה קורה

בגידה היא טעימה עבור כל מערכת יחסים, אפילו עבור הקל ביותר וחופשי.

קל לבצע את המטרות שלנו בישראל, אם אתה ילדה ארוטית מבלרוס. ניתן לעבוד בישראל בתחום הפנאי. גבירותי של מודל חיצוני לתת לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל, תוכל להרוויח מ -2,600 יורו לחודש.

בגידה של אהובתה יושבת במוחי המוח ואוכל בפנים. עם זאת, היכולת לתקן הכל ולהתחיל תחילה קיים. בשלב מסוים מתעוררת השאלה: סקס לאחר בגדת - איך להתמודד איתו? איך להפסיק להרגיש תחושה גועל ובוז לאדם היקר עדיין?

התוכן של המאמר דירות דיסקרטיות בקריות

1 למה גברים משתנים 2 למה נשים משתנות 3 כיצד להתגבר על בעיות פסיכולוגיות ולהתחיל לקבל שוב הנאה ממין 4 באילו מקרים, מין לאחר הבגידה אינו מותר לגבר או לאישה

למה לשנות גברים

הפסיכולוגיה של גברים שונה מ נשית ולכן הסיבות לשינוי בשני המינים יהיו שונות. קומה חזקה באה "שמאל" בשל הנסיבות הבאות:

חוסר מין קבוע. פיזיולוגיה של גברים דורשת קשרים מיניים לעתים קרובות יותר מאשר נשים (אבל לבוא מקרים להיפך). האישה עלולה לסבול, לאדם לא. אם ביחסים אליו כל הזמן חסר מין, הוא יתחיל להסתכל לאן מחסור זה לפצות. וכפי שאתה יודע, מי מחפש, הוא ימצא.

חיים ותקשורת בחברה סוג זכר. כאשר אישה מגבילה אדם במבטא הראשי שלה תכונות המונחות על ידי הטבע (כורה זכר, Defender, פרק), הוא הולך מֵגִיב. אשר לידו יהיה מכרז, נשית, מְעַט. זהו מאסטר של גאווה של גברים ומגביר את ההערכה העצמית, משמעות ביחסים ספציפיים.

שעמום החיים. לאחר זמן מה של היחסים (מישהו במשך כמה שנים, למישהו יש כמה עשורים) צרות משק הבית ואת שותף למדה ביסודיות מתחילים לעודד. ואז גבר בלי להמציא שום דבר טוב יותר, הולך לחפש סקס בצד. ראוי לציין את סוג ההתנהגות הגברי הזה.

לא ירד למטה. כגון גבר יכול להיתפס בהחלט כל אישה. אפילו הכי מושלם. הוא אפילו יכול לאהוב בכנות את חייו לוויה, אבל עדיין לשנות. נְקֵבָה שינוי זה לא יוכל, זה יעשה רק זמן (ולפעמים הוא אינו מסוגל).

תחושה של חוסר חוק. גברים, כמו נשים, עשויים לחוות רגשות דומים. כאשר שותף בלהט על ידי עבודה, עניינים אישיים, ואינו מראים עניין באדם, ואחר כך בגידה לא יחכה. זה לא יהיה מריבות בנושא זה (כמו תביעה דומה על ידי אישה), הוא פשוט ימצא את זה שישלם הוא טופל. בהקשר זה, גברים הם כמו ילדים דורשים תשומת לב דומה.

לא יופי I מיניות באישה סמוכה. כאשר זוג חי יחד, ואז שניהם אופייניים לתחושת הרפיה בחיי היומיום (מרופטים הישנים דף הבית דברים, ראש מוצא מלוכלך, משקל נוסף הגדר). על אישה זה הוא משתקף, אז אם כי זורק לתוך העיניים מהר יותר. גברים מתנודדים על יפה תמונה כמו בנות על מילים יפות.

מצב זיוף תכופים. אני סנפיר הבית אינו מנוי (גדול או קטן, לא משנה), ואז גבר נעלם לחפש "נמל שקט". אתה יכול (ואפילו צריך) להביע שלך אי-קבלה בכל שאלה. אבל זה חייב להיות סביר ולא ראה טופס.

מרחק ושעה. מצב חובה כאן הוא מרחק רב במשך זמן רב. אם האיש השתנה כמה ימים אחרי עזיבת האשה, הוא רק רצה שינוי והפרדה כאן. אבל אם יש צורך בחצי שנה שנה, אז התקוות של שמירת נאמנות לא שווה.

אמא במקום אישה אהובה. אם רגע של האפוטרופסות והשכלה הגברית מתחיל, אז האטרקציה המינית שלו ירידה דרמטית והופנה לאישה אחרת לאישה אחרת - לא אמא.

קנאה מוגזמת. היא נראה כמו טייס, אבל יותר מתיש הן לגברים ועל אישה. שליטה מתמדת לא אוהבת אף אחד. תחושה של חוסר אמון תעשה את עבודתה. פעם אישה בטוחה כי בגידה קיימת, אז תן להם באמת להיות.

למה נשים שנה 2

אצל נשים, הכל מסודר קצת באופן שונה. אם היא החליטה לשנות, אז זה משוקלל, פעולה מכוונת. הגורמים עשויים להיות

חוסר רגשות ביחסים. אם אדם הוא רק nominally, אז לאישה זה לא נחשב. אם פתאום בקרבת מקום יהיה מישהו, חידוש רגש רגשי, ואז בגדת יתקיים.

נְקָמָה. תגובה ענה ל בגידה גברים. נקמת הנשים היא המתוחכמת ביותר, וככאיבות יותר בגידה תגרום לה גבר, גרוע מזה. זה אפשרי כי התגובה סקס יהיה עם החבר הכי טוב או שהיא תעשה את זה פתוח. נכון, ואחר כך המשיכו במערכת היחסים העתידית לא יכול להיות דיבור.

חוסר אורגזמות. מבחינה ביולוגית אז זה קרה כי האורגזמה הנשית היא דבר מסובך. ולא תמיד אישה יכולה פתוח לומר את השותף שאינו מרגיש שום דבר במהלך יחסי מין. ומתי אי שביעות רצון פיזיולוגית מגיעה לשיאו, אשה נפתרה צעד כזה כמו בגידה.

חסרון של החיים. קורה, עם נישואים גדולים, החיים מחולקים בעצמם. כֹּל מבלה זמן פנוי בנפרד. במצב כזה, זה לא מפתיע כי האישה תוביל מאהב. סביר להניח לשנות את האיש.

אי-תאימות במין. אם אדם צריך סקס 2-3 פעמים בשבוע, ואישה דורשת מדי יום, אז יחסים כאלה לא יהיו נאמנות לצמיתות.

הערכה עצמית נמוכה. בְּ משפחה שלילי הערכה עצמית של נשים טיפות בחדות. זה קורה כאשר האיש האהוב מתחיל להשפיל ולהוריד את האישה. לפחות במשך זמן מה שוב מרגיש את הרצוי והאהוב, היא מחפשת סקס צַד.

מרגיש עליונות. כאשר אדם מגביל אישה בדיון בבעיות נפוצות עצמה מקבלת החלטות, קיימת אפשרות של בגידה. מאז תכנון רמאות נותנת תחושה שקרית שאישה שולטת על המצב והיא נמצאת על גבי.

עצמאות פיננסית. כאשר אישה עצמה יכולה לספק ולא צריך במיוחד כסף גברים, היא יותר בקלות (בהשוואה לאישה תלויה) מתוך יחסים סודיים חדשים.

שדה פיזור. לשבור יחסים רציניים, לטווח ארוך הם בדרך כלל לא שבורים בו זמנית, אבל נמשך זמן מה. פחד להישאר אחד דוחף אישה בחיפוש חדש נבחר אחד (בוא נלך לזמן קצר וללא כוונות חמורות). שם ביחסים קיימים, הנקודה אינה מועברת.

כיצד להתגבר על בעיות פסיכולוגיות ולהתחיל לקבל שוב הנאה ממין 3

סקס לאחר בגידה במקרים מסוימים הוא בלתי אפשרי כי יש סוף היחסים. על פי הסטטיסטיקה, 7 מתוך 10 גברים מיד לשבור יחסי. בבגידה של גברים, הדברים שונים. כמו נשים בטבע שלה יותר עבירה וסטטיסטיקה עבור 8 מתוך 10 רכבות סליחה.

אבל רק סלח ולחיות זה קורה לא מספיק כדי להקים מערכות יחסים. פסיכולוגים מייעצים יחד פקודה כמה שלבים להסתגל ולאמץ "חיים חדשים". רצף מהם הוא כזה

לגלות סיבת הבגידה. שני השותפים הם תקלות לעתים קרובות יותר, אבל אחד כמובן הוא יותר. חָשׁוּב להבין באיזו נקודה הכל לא הלך על המסלול שהוא הפך את הקש האחרון. יש צורך להמשיך למנוע כזה. לְנַתֵחַ, האם זה שווה לחסוך יחסים. עם ניתוח מפורט יותר של הנוכחי מצבים הם אחד הצמד או אפילו שניהם מבינים כי אין טעם הישועה מערכת יחסים. אהבה נעלמה או שמישהו רק מבין שזה לא יוכל לקחת עובדה בגידה לא מבחינה רגשית ולא פיזית. דבר מלב אל לב. כדאי לתכנן שיחה אינטימית לנשמות. ב שנינו שותף יכול לדבר על כל הרגשות שלהם, במיוחד על שלילי. על מה שאהבתי ולא אהבתי במין שאני רוצה לְנַסוֹת. זה גם שווה בכנות לספר זה לזה, אילו רגשות חווים כולם ביחס זה לזה. לדוגמה, כעס, בוז, מטרד, בושה, רחמים, אכזבה, פדיון ורגשות אחרים. פרק זמן סְלִיחָה. לאחר מיושם בהצלחה לעיל, אתה יכול לעבור לשימוש החשוב ביותר - הדדי. זה כנה הדדית סליחה - המפתח להקמת יחסים נוספים.

על פני התקופה שיקום וכמה זמן לאחר שנדרש להימנע מכל רוך ואת הביטויים המיניים.

ישראל ללא דעות קדומות חלל, בעוד שהמילה באה לפעילויות בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. בהחלט כולם מבינים כי ההסלמה רק מלווה את הלקוח באירוע, מחזיקה בשיחה ואת בכיתה VIP הליווי הופך אינדיקטור למצב.

כפי שאפשר להחמיר את המצב בשל זיכרונות של כאב.

יוזם המין צריך להיות מִי. לכן, האדם השני נשאר רק לחכות בסבלנות. גם מריבות תכופות אפשריות בהתחלה לאחר פיוס, שכן הוא נעלב צד צריך לשפוך כעס מצטבר, עבירה, גירוי, שלהם פחדים.

באילו מקרים, סקס לאחר בגדת אינו מקובל על גבר או אישה 4

ישנם מצבים מסוימים, כאשר אפילו לאחר בגדת חד פעמית ללא התחייבויות (ואת הפסיכולוגים שלה שקול את זה קל יותר לקבל ולסלוח) על המשך היחסים לא יכול להיות דיבור. אלו כוללים

סקס עם החבר הכי טוב / חבר. עבור כל אדם, זוהי בגידה כפולה, שממנה לא ניתן לסמוך על אנשים במשך זמן רב, שלא לדבר על סליחתו של אדם אהוב לשעבר; סקס עם קרובי משפחה של השותף (אחות / אח, אחיינית למבוגרים ולא.ד '.) נחשב בגידה גדולה עוד יותר מאשר סקס עם חבר / חבר; בגידה במיטה נשוי לתקופה ארוכה של זמן. מתיחה כזו מתחת לאף אינה נסלחת בשום פנים ואופן; אם אתה יכול לראות כי השתנה לא מבין את המעשה שלי לא רואה את זה כל כך נורא. סביר להניח, במקרה זה, ציונים מחדש לא יעשה את עצמו לחכות זמן רב. אז למה לסבול אימסס.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

סקס לאחר הבגידה אפשרי. ככלל, ישנם מיליוני קיטור בה מתרחשת בגידה - שותף מסור סלח (או מעמיד פנים שסלחתי), והיחסים ממשיכים עוד יותר. עם זאת, המצבים שבהם הבגידה נשכחת באמת ואת הרגשות בין השותפים מוחזרים לחוגים - נדיר ענקי. הם באמת אחד. במיוחד עם העובדה כי זה מאוד לעתים נדירות בבגידה רק יום אחד. אם אדם כבר בא שמאלה ו "ירד עם פחד קל", זה יהיה נמשך שוב ושוב. כן, סקס בצמד לאחר בגדת יחזור עם הזמן. אבל הנה הרגשות הקודמים ממנו - בקושי.

Просмотров: 178 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar