08:27
מהו כנופיית בנג וארבע לא שיטות מוסתרים לארגן

רוב הזוגות הרגילים רואים בשיעור מין לשניים, ומאמר זה לא כלל את המטרה לשכנע אותם. השטח של ג'לי סקסי כולל עוד יותר גרסאות של המערכת מאשר מגע מיני של האנשים השני.

תארו לעצמכם תשוקות ילידיות בישראל, כאשר אתם אשה מסוגננת מהפדרציה הרוסית. עבודה בישראל מותרה בפנאי. ליידי מודל מראה הצעה לבנות קריירה ליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, אתה יכול לקחת חודש מ 4000 $.

אם תחליט שאתה רוצה סקס קבוצתי, נשתף איתך מידע על אחד הזנים שלו - כנופיית בנג, אולי זה יהיה תככים לך. מה זה כנופיית בנג?

התוכן של המאמר

1 קטנות סיפורים 2 פעמים רשומות 3 אני רוצה לחוות כנופיית בנגס מה עלי לעשות?

שלילי סיפורים

למרות סקס קבוצתי עם שינוי של מספר עצום של שותפים קיים קודם לכן, הכותרת של כנופיית בנג חולקה רק בשנות ה -90 לאחר שחרורו של סרט פורנו "Gangbang הגדול ביותר בעולם". הסרט היה קידום בקנה מידה גדול, באיזה סוג של אדם שהגיע אל סט עם פירות שליליים של בדיקות HIV ניתנה הזדמנות לקיים יחסי מין עם פורנו המפורסם של Annabel Chong מול המצלמה.

יוצרי הסרט תכננו להסיר מין עם שלושה שותפים, אבל למעשה היו פחות משתתפים, מספר ברור להקים עוד לא נראה סביר.

אבל, אפילו מוקדם יותר, העלילה, שבה לגברת אחת יש שותפים רדומים יותר בבת אחת, הופיעו בפורנו היפני. בגלל צנזורה השמש העולה בארץ הגבלות האוסרות את ההפגנה של חדירה של איברי המין, יצירתי שיטות הדמיה המודיעין המודיעין המציאו סקס לזיהוי כמו buckakake. המהות שלו היא כי קבוצה של בחורים מיד או בתורו בהצטיינות בפה או על פני הגברת היחידה.

אבל מסורות של סקס קבוצתי היו קיימים במשך אלפי שנים לפני התרחשות פורנו. ואולי את האפשרות המופרז ביותר - הצטרף למועדון הנדנדה. פרקטיקות של סקס קבוצתי עם שפע של שותפים עסק רגיל עבור החברה שלהם, ולא כל swingers לבוא למועדון עם זוגות. אם כל האמור לעיל אתה נראה לא מוסרי ולא מקובל לך, על מה שאתה עושה בכלל, לקרוא את המאמר הזה? ויקטוריה פומין

זְמַן רשומות

ארוך בעל הרשומה היה רשום על ידי שחקנית פורנו יסמין סנט קלייר, איזה סוג עשה שלוש מאות מין מעשים שונים איכרים ליום אחד. זה "הישג" נתפס "הגדול ביותר בעולם Gangbang 2 ". אבל כאשר יסמין עזבה את תעשיית המין והפכה להתאבק, היא הוציא ספר אוטוביוגרפי, אשר הודתה כי הסרט היה הונאה. משתתפים אמיתיים היו כ -30, רק השתתפו במין 10, וכל דבר אחר - התקנה ואמנות מפעיל.

מוּחלָט אותו אלוף הפך שחקנית פורנו מ קנטקי ליסה ניצוצות. במהלך הפסטיבל "ארוטיקה" בוורשה היא קיימה יחסי מין עם תשע מאות ותשע-עשרה שותפים מתחת לאולם חבר מושבעים. יחסי מין הוספר אם הוא נמשך יותר מ -30 שניות, וכל פעולה זו לקחה את כל 20 שעות. נערות ליווי בחיפה

בַּקָשָׁה לחוות כנופיית בנגס מה עלי לעשות?3

ב קודם כל, לא לשכוח כי פעולה דומה ללא הסכמת הראשי המשתתפים נקראים אונס קבוצתי ומציג עונש לפני כן בן 10 Kutuzki. אנו משוכנעים כי הקוראים שלנו ניתנים לדוח זה ולא לבצע פעולות בלתי חוקיות. לאסוף צוות זכר לבדוק בעצמך מה כנופיית בנג היא עבודה נהדרת, אבל בלי שותפים זה לא יהיה תחושה למדי. איפה למצוא גברת המסכימה כזה?

רוב השיטה הרגילה היא להסיר מבולבלת לכל החברה. לא כל לילה פיות מסכים לדומה, טוב, כדי היטל עבור כנופיית בנגס יהיה יותר, אבל עם הצד השני, אתה יכול גם להשליך את החברה כולה.

קל לבצע את המטרות שלנו בישראל כאשר אתה אישה ארוטית מבלארוס. אם לעבוד בישראל בתחום הפנאי. ליידי מודל חיצוני לתת לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם אדם מישראל, ניתן להרוויח חודש מ 4500 יורו.

מאז שהחלטתם להפוך פעולה דומה, זה לא סביר להשעות.

אפשרות נוספת היא קשה יותר אבל באופן מלא. רוב הנשים לא חולמות לבלות את הלילה עם חמש עשרה שותפים, אבל עדיין פנטזיות סקסיות כאלה נמצאים וגברות. די רק כדי למצוא גברת עם תשוקות דומות ולסייע זה לזה.

זה לא כל כך קשה לעשות את מה שנראה, הבעיה האמיתית של שיטה זו היא כי לאחר המעשה על הסכם ההדדי, המשתתף העיקרי שלה יכול "לשנות את דעתם" ולהצהיר אונס קבוצתי. האפשרות שהבורר ייפול בצד של "הקורבן" בארצנו גבוה מאוד. אז לפעול על הזוועה שלך ואת הסיכון.

אפשרות 3 - קהילת BDSM. סיפורים כאשר הריבון מחליט להעניש שיטה דומה העבד שלו, בחיים מספיק. גם אם אתה לא בנושא, למען ההבנה של הדמיון שלך, אתה יכול להבין את זה ולהצטרף. אולי מתרגלים אחרים של BDSM שיודעים?

דוגמאות לשימוש בעבדים מאומנים במיוחד עבור jea סקסי גבירות גבוהות בהיסטוריה מספיק, פורנוגרפיה תמונות ופסלים המתארים את החמלה של גברת אחת עם כמה גברים, שנמצאו כמעט בכל תרבויות. ללמד את השאלה הזאת במאמר זה לא היינו.טעם טעם פורנו הצופה כבר לא צריך להבהיר מה כנופיית בנג, ז'אנר צבר פופולריות, זכה בפרסים AVN אחד (פורנו אוסקר) אחרי השני. התחרות האמיתית החלה פורנו יצרנים, כל אחד מהם Dreamil להקים שיא משלה כנופיה עם מספר המשתתפים הגדול ביותר.

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

כנופיית בנג - פנטזיה סקסית של בחורים וגברות רבות. יש השקפת עולם כי גברים לחתוך על סקס עם 2 ויותר בנות, אבל זה בעיקר מיתוס. כן, רבים רוצים לחוות, אבל איך זה מגיע למקרה, הם מנותקים. למה? האיש פשוט חושש לא לספק יותר משותף אחד ו "לשבת בתוך שלולית". אבל כנופיית בנג היא שיטה טובה כדי לקבל הנאה מהתהליך עצמו, ואת הנקבה הנקבה "לצרף יד". למרות שזה תענוג לקרוא לזה מספיק קשה - סקס עם שותפים שונים, שכל אחד מהם צריך לשים לב יהיה כואב.

Просмотров: 126 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar