08:28
מהו אורגזמה, התנאים המוקדמים שעבורו הוא לא, באופן כללי, מגיע?

האם שלחת את תשומת הלב מתי זה מדבר על מה זה אורגזמה, תוספת קטנה של המילה "נקבה" צץ? בזמן אם אתה יכול לשמוע דיון בנושא של תענוג זכר איפשהו, למעט פנימה הקשר, כפי שאמריקנו כל הזמן אומר, משעמם סקס משעמם עם שותף קבוע או על ידי יציבות עם עוצמה בכלל.

התוכן של המאמר

1 מה זה "אוֹרגַזמָה"? 2 מהמקום שבו אנו לקחת ידע של אורגזמה? 3 שלטים אוֹרגַזמָה 4 תנאים מוקדמים, שעבורו הוא לא בא 5 מלחציים ומתחמי נפש 6 תנאים מוקדמים פיזיולוגיים

למרות גם גבר לא כל הזמן, בסופו של דבר, לחפש פריקה. ישנם תקריות שונות, כי גם כמה נשים שייכים למין עם צרכן גבר. הם לא נוטים לבדיקות, לעתים קרובות הם משקרים לחלוטין ללא הביטוי הקטן ביותר של היוזמה. במצב כזה שותף רק יכול בקלות לאבד את הרצון לקבל ולספק את ההנאה משלך בחירות עצלות.

כשבעים שבעים אחוזים הגברות של ארץ כדור הארץ הודה בגלוי כי הם או רק חווים אורגזמה מדי פעם, או שהוא לא יודע את זה בכלל. תארו לעצמכם עובדה אחת שיש קטגוריה נפרדת גבירותי המנויות יתקשרו.

איסוף מוכן רוצה לעבוד עם עשיר בישראל. הם תמיד נדיבים ואבניים. אבל זה בדרך כלל לא רק רגעים חיוביים בעת עבודה.

אחוזם הוא זניח על 2.

השקפת עולם ציבורית המאה הארוכה הוקמה עם מדרון לעובדה שהגברת אינה נחוצה כלל כדי לקבל סוף סוף את ההנאה של אהבה, עד הזמן הזה הוא במציאות של מודרני חַיִים. מאות רבות גם שנים גם נשים יכול לתפוס או crop clit, אשר באמת אחראי גם להשגת הנקודה הגבוהה ביותר של הנאה ונעימה רגשות במהלך סקס.

בשבטים מסוימים, גם מדינות הדת של אסלאם, גישה כזו היא עד כה זו. בהחלט, המאה ה -1 1, גישה פתוחה לאינטרנט כדי לפחות מידע, והגברות נמשכות, באופן כללי, כדי לשכנע כי חוסר אורגזמה הוא בסדר גמור.

בואו עכשיו לנתק יותר כך יהיה לנתח את זה כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר נושא מיוחד. כמעט תמיד כישלון אפילו לא במבנה ותכונות של הגוף של אישה, אבל בראשה ובתפיסה תהליך וגברים בכלל.

מה קרה "אוֹרגַזמָה"?אני

כדי למיין את המהות של השאלה, אנו נותנים לקביעה האנציקלופדית של האורגזמה, ללא קשר לאופן שבו אנו מדברים כל הזמן עם מי שלו נבדק: גבר או גברת. אורגזמה היא הפסיכופיזיולוגי המסובך ביותר התהליך הקשור כיצד להתבטא, באמת עם הפעילות, כפי שהיינו מדברים, המוח של אדם. מֵאָחוֹר הפרשות תואמת את אזורי ההנאה, אשר ממוקמים רק בראש מוֹחַ.

אז זה היה ברור יותר, אנחנו נותנים דוגמה שאינה קשורה במלואה למין. נניח כשאנחנו אוכלים משהו מתוק, יהיה זה שוקולד או קוקטייל חלב, במוחנו גלוקוז נכנס. בהמשך להתרחש כי אנשים רגילים להביע, תהליכים פיזיולוגיים קשים, אשר מוביל לייצור של אנדורפין - הורמון אושר. אותו המצב קורה כאשר אנו מקבלים חדשות לא צפויות.

אותו הדבר קורה לבסוף למוח, כאשר אנו נלהבים מהכיבוש הקיצוני, למשל, לקפוץ עם מצנח או שאנחנו הולכים על מסלול חינם על אופניים או קארה. דם מייצר אדרנלין, התורם להופעת המינון הגבוה ביותר של אנדורפין. שני ההורמונים האלה הם זרזים חזקים. נערות ליווי בחיפה

מכאן, כפי שהנהיג, תלות כה גדולה גדולה בסוכר, כיצד להתבטא, הרפתקאות קיצוניות, נסיעות וסיכון. זה יהיה רע אם לא הבחין במה שאנחנו רק צריכים להרגיש מאושרים, זה נותן לגוף את ההזדמנות להירגע ולשחרר אדים להתחפד במשך ימים ארוכים בעבודה או בבית הספר.

בזהירות, לאחר קריאת המאמר מלא, vibnune והתקן, אתה מסתכן מימון מה eqasm שיא אמיתי. וזה, כפי שניתן להתממש מהדוגמאות שלנו, יכול להיות הגדול ביותר תלות ורוחב של כל חייך.

שם, באופן כללי, לנהל, למשל, Nymphomanka? אחרי הכל, הליבידו יתר על המידה ואת הרצון הלא-להפסיק לקיים יחסי מין כל הזמן ובכל מקום הוכח גם הורמונים ופעילויות כראש המוח. גבירותיי בעלות על הדרך שבה "ליבידו הגבר" נמצא כדי להשיג אורגזמה כל הזמן בכל פעם. אי עמידה בשיטות הגנת מחלות, מועבר על ידי השיטה המינית, שינוי תכופים של שותפים, חוסר ספות ביחסים.

האם אתה מבין שכמעט כל הבנות, אשר מין הוא פשוט ציד קרוב ורבים סובלים לעתים קרובות ולסיים את חייהם הִתאַבְּדוּת? העובדה היא שהחברה מאשימה את תשוקתן, ממצאת את כל החדש ביותר עקרונות מוסריים ומגבלות. תארו לעצמכם עובדה אחת מהצד השני, אם גבר אוהב סקס לעתים קרובות, זה הפך, משנה את השותף, זה נחשב לגמרי כפי שהנהיג, הרגיל.

בנות זוכרות - מעריץ סקס לא לסבול. שינוי הגברת התפיסה מגמה, פמיניסט פתוח תנועה בדיוק כאילו נלחם על הגברת הנכונה בהצהרה בגלוי שהיא לא הם זקוקים למקרה ארוך, אם הם לא רוצים אותם.

איפה אנחנו לקחת ידע של אורגזמה?2

כמעט כל הגברות מבינות בטעות כי אורגזמה כזו. נסיבות המסה הזאת. ב בתי הספר של הפדרציה הרוסית אין מעט, כפי שכולם אומרים, intersicing בני נוער. ואכן, כמעט בכל המשפחות נושא המין עם הילדים אינו עקבי. זה ישן טאבה עושה נזק גדול ונערות, חבר 'ה. הם אינם מודעים לגמרי לא רק בשאלות של אורגזמה ואת הפיזיולוגיה שלהם, אבל אפילו לא מוכן להגן על החוויה המינית הראשונה.

לפיכך מספר בלתי מוגבל כל כך הריונות בגיל העשרה, הרמה הגבוהה ביותר של זיהום של הצעירים דוֹר. מה לדבר על אורגזמה. יש צורך להדגיש את העובדה כי תשובותיהם שלהם שאלות אסורות היו צריכים להתמודד עם איך רובנו התרגלו לומר, ברשת העולמית. אלה שחכמים יותר, הפך, באופן כללי, להבין את השאלה בעומק: קרא מאמרים מדעיים, ללמד את השקפת העולם אנשי מקצוע ואנשי מקצוע.

אבל מי אנחנו מרמים, בני נוער, עם הרצון להגיע לאמת בשל כמה לחשוב, מקורות חמוץ, יחידות. כמעט תמיד יודע שמין קורה תודה סרטים פורנוגרפיים. ואולי אפילו לא צריך להגיד את זה המסקנה - אנחנו לא עלה במוצא של התהליך, מנסה סוף סוף לגלם מה nom אמר מישהו אנונימי באינטרנט.

PornFils פשוט לכפות מודל מסוים של התנהגות במהלך יחסי מין. הגברת שלהם לעתים קרובות שלהם, לשים את זה קצת, נראה משוגע יופי, אשר גם מנסה לספק את האיש שלו.

שים לב כי הגיע הזמן גונחת ברציפות, מתפתל מן הנאה, אם כי השותף איך לומר כך להגיד הכל הוא אותו דבר כי הצעיר שלך. רק הנה דבר סטומטי כדי לדבר, אין לך שום רגשות. למה?

כן, הכל מאוד פשוט - שחקניות פורנו סקס, באופן כללי, הוא עבודה רגילה. בתחום זה יש מיומנות גדולה הרכבה, מאות טכניקות וטריקים שונים כדי להציג את הקהל ללא דופי תמונה של סקס.

גברים, למשל, לעתים קרובות בשל מורכבות לעובדה יחסי מין פורנו גם יכול להימשך שעות, ו שלהם קטע שלו, כראש, לפעמים מספיק במשך 5-10 דקות. להירגע, רק את המין שלך היא הנורמה. שחקני סרטים כאילו מסוגל לקחת הפסקה, אשר טבעי סיבות לא תוסיף את יצירת המופת עצמה. כולם יודעים שהחבר'ה צריכים לשתות תכשירים להגדיר לעצמך זריקות שיכול להאריך את זמן הקמת.

חושב שזה נהדר? על אותו במקרה של טריקים כאלה לספק אי נוחות רצינית לגברים שחקנים, ו מעת לעת ורגשות כואבים חזקים.

אותו דבר הוא נקבה חלק מקבוצת המשחקים. ואכן, תלוי ברמת הליבידו ואת המאפיינים של הגוף, כמה בנות יכול לקיים יחסי מין עם שמחה לעצמך. אין ספק, זה ראוי להזכיר כי מעת לעת הם צריכים להיות, כדי להחיל סיכה מיוחדת לא מרגיש כאב.

חושב שהם מושגים כל הזמן אוֹרגַזמָה? איך אתה כל כך התגלות לא נכון. הם יכולים להיות נפלאים לחקות הנאה. הירי יכול להימשך שעות המובילות לפציעות איברי המין, כאן לא כל הזמן יש מקום לאופן שבו כולם אומרים אורגזמות מתוקות.

לא רק שווה ליצור את השקפת העולם שלך על מהו אורגזמה המבוססת על סרטים פורנו, סיפורים מעבים של חברות או טיפים פורומים. הטוב ביותר שיטה כדי להבין את השאלה ובסופו של דבר לקבל הנאה מתאימה - לעבוד עם הגוף שלך, שותף ומוח מסוים. ואולי אפילו לא צריך להגיד שאם אתה מודע, מידע זה הוא מאוד, כמו רבים באים לידי ביטוי, הרבה, ואתה לא להתמודד לבד - קשר סקסי עוקב.

שלטים אורגזזזמה

בזמן האושר הגבוה ביותר חלקים מסוימים או כל הגוף של הנערה להתרחש דחיסה אופיינית, עוויתות תזכורת. כמובן, כולנו יודעים היטב מה, דרך אגב, כמעט כל החבר 'ה הגוף מתחיל גם לזוז uncontroll.

להבין את הדבר הפשוט - אורגזמה יכול להיות שונה לחלוטין. עכשיו, למשל, כל הגוף שלך סחט, אפילו דמיינתי איזה גשר ורעד. מחר תקבל אורגוזיס שונה לחלוטין. כל הגוף להירגע, כמו במהלך השינה, והרגליים יהפכו רטובות.

כל אלה סוגים של אורגוזיס שאינם משפיעים על אחיונו. יש צורך להדגיש את העובדה כי צורות שונות של הנאה עשוי להופיע, וזה נורמלי.

יש אפילו נשים שאורגזמה עשוי להיות מפוחד על ידי המאהב. איך זה לא יהיה מוזר, אבל הם מתחילים לתעלות ללא שליטה, להפוך את ראשיהם על הצדדים השונים, מנופפים בידיהם ולצעוק את משפטים וקולות לא מובנים. אם הם זיהו את עצמם, הם פחדו שהצעיר יכול להתאדות ככזה - אל תפחד. עדיף לרמוז מראש לשותף כי בזמן הגבוה ביותר הנאה, תוכל להתנהג במיוחד.

רוב הגברים חווים הנאה פראית מאיך המוסד היה מסוגל להביא גברת שלהם קליט כל כך אוֹרגַזמָה. ואכן, אל תדאג, זה יהיה סוף סוף להרגיש גאווה מהר יותר מאשר אימה אִי שְׂבִיעוּת רָצוֹן.

במהלך האורגזמה של Tazovoy Muscul למטה כדי לדבר. כולם יודעים כי רוב שיותר מבוטאים, אנשים צעירים, בעיקר אלה שלא ללדת, השרירים הללו די אלסטי וחזק. במקרה זה, יש בערך 2-3 כמו חזק קיצורים מוחלפים בכמה דהייה.

נשים שנולדו בייבי או לשלם לא מספיק תשומת לב לעבודה עם שרירים אינטימיים יותר חווה חזקה Spazm, ואחריו כמה חלשים. אתה רוצה את האורגזמה שלך רק, באופן כללי, התגברו משנה לשנה? האם השרירים האינטימיים שלך. לזה לעתים קרובות לעסוק בספורט, לעשות קבוצה מיוחדת של תרגילים, לעתים קרובות יותר האם יש לך יחסי מין עם שותף.

תנאים מוקדמים, אשר זה לא מגיע 4

לבסוף הבנתי איזה אורגזמה כזאת. יש לציין כי הזמן הגיע לספר לך על לעתים קרובות יותר מה שיש לך את זה סוף סוף לא ולא זה היה. ולבסוף, אתה יכול לקרוא מאמר זה במיוחד כך פעם אחת לפני זמן רב, אורגזמה ביקר חדר השינה שלך, אבל עדיין לא התייחסו ביסודיות.

מלחציים מנטליים ומורכבות 5

זכור את העבר שלך עָנָיו. ואכן, אולי פיתחת קומפלקסים, סיפרו על איך אתה עוסקת במין. האם אתה מרגיש חופשי למראה שלך מוגזם מִשׁקָל? זה טעות נקבה תכופה מאוד.

במהלך יחסי מין, אדם לא משלם תשומת לב להנחת או קפלים על בטן. זה ביסודו כי שניכם הנאה מנוסה מהתהליך. ללא ספק, ראוי להזכיר את מה שאתה לא יכול להירגע, לחשוב על זה? התחל עם שינוי בסגנון, פשתן יפה.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילויות פסיכולוגיות. אנשים עשירים ישראלים אינם משמשים לציבור להפגין נשים וילדים. קל יותר לבחור ליסר, אשר ידגיש את הסטטוס ותאסוף חברה יפה.

עבור האפשרות האחרונה שאתה יכול לשלם אור, ניסיון משחקים סקסיים עם עין.

תנאים מוקדמים פיזיולוגיים 6

אנו מחלקים אותם לשני סוגים: לאחר הניתוח והאישי. אם לא היית כל כך מזמן, היה פעולה של תוכנה כמו שרובנו התרגלו לומר, חלק של נשים, או שאתה בסופו של דבר חווה שביעות רצון אמהות - לתת שרירים יום האגן על השחזור. אל תדאג שהאורגזמה עזבה את הבית שלך בערב האינסופיים. Neatty להתחיל לעסוק, להגדיל את הגמישות ואת שרירי הטון. תהיה בטוח לייעוץ עם רופא. הוא ימצא סוף סוף קבוצה של ויטמינים, יגיד הדרכה סבירה.

תנאים מוקדמים אישיים כאילו מופחת בורות ברורה של הגוף של עצמו. ללא ספק, ראוי להזכיר כי כדי להתגבר עליהם, כי יהיה לך זמן יסודי, לשים את זה בעדינות, לומד את עצמך. המשימה שלך - ככל האפשר אוננות, אתה יכול ויחד עם בן זוג, וללא עזרה של אחרים.

סקסולוגים אפילו לייעץ זה מול המראה. אחרי הכל, הגברות למעשה לא מסתכלים על סקס שלהם איברים, בעוד גברים רואים את כל היום שלהם לא פעם אחת.

לא ישים, כפי שחווית לראשונה הנאה גבוהה יותר. זכור בעיקר רגשות אלה, מודעים לאיזה נקודות לך יותר חיבה נעימה ומגע. ואולי אפילו לא צריך להגיד שמישהו מגיע לזה נשמה, מישהו יפה ידיים, כמה צעצועים להשתמש. יש אפילו מי יודע איך לקבל אורגזמה מ איך אנחנו כל הזמן מדברים, דחיסה רגל עוצמה וישבן.

איך אתה לומד להבין עצמו, לשים את ההנאה האישית שלו במקום הראשון, חיי המין שלך ילך לרמה החדשה ביותר. אל תפחדו שתראה את השותף. צריך להדגיש את זה מספיק זכר נהנה השותף שלו יכול להביא 10 פעמים יותר הנאה. כי לאדם כזה יש סומו מצוין, והוא בדיוק מגיע לשיא, חנלני מתגעגע אליך קדימה.

ויקטוריה פומנה

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לעזור לזוגות לפתור קשיים בחיי סקסי.

גברים למען הכשרון של אורגזמה דורש פחות זמן מאשר נשים. גברים באופן מסורתי בהצטיינות 2-3 דקות מתחילת יחסי מין, בעוד הבנות צריך לפחות 7. דמיין עובדה אחת שיטה מתאימה כדי לפתור את העסק הזה היא לשלם פעם הקדמה די. משפחה אכפת לעזור לגברת להירגע, לכוון לדרך מתאימה. 15-20 דקות של הקדמה יאפשר להפחית באופן משמעותי את הזמן כי הילדה נדרשת לזכות של אורגזמה. בתהליך של חדירה, יש צורך גם להתגרות, כמו רבים באים לידי ביטוי, אזורי הנשים הארוגניות - מ -1, כמו ראש, חדירה נרתיקית יכול, זה הפך, כדי לסיים רק 20% מהנשים.

Просмотров: 135 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar