14:34
7 דרכים להעלות את עצמך מצב הרוח למין מדהים

לפעמים זה קורה שאין מצב רוח לקיים יחסי מין. למרות שזה נראה, לא תהיה שום בעיה עם קרבה אינטימית אינטימית, ולכן קונפליקטים בין שותפים, אבל אין מין ומושך. מצב מוכר? אין דבר נורא זה, אתה יכול להעלות את עצמך את מצב הרוח בעצמך בעזרת שיטות פשוטות.

התוכן של המאמר

1 מרכיבים של סקס מדהים 2 להעלות את מצב הרוח למין מדהים

מרכיבים של סקסי מדהים

מה כלול במושג "סקס מדהים"?

ראשית, זה נוח ופתיחות. אתה עם שותף לא צריך להיות מורכב, ובמהלך יחסי מין לא צריך להיות מתח בינך.

שנית, זה מגוון של סקס, כלומר, להביא חידוש לתהליך שלך, לא לולאה על יציבה אחת.

שלישית, סוף ההגיוני של הקרבה שלך חייב להיות אורגזמה.

אנו מגדלים את מצב הרוח למסקנה מדהימה

בחר תמונות שמעלה את מצב הרוח שלך ואתו

להעלות את מצב הרוח שלך להתחמם תשוקה מינית לא יכול רק תחתונים ארוטי יפה (אם כי גם זה), אבל גם אלמנטים שונים של הארון. לדוגמה, זה יכול להיות גרביים, חולצה עם מוסיף שקוף, חצאיות הדוק, ג'ינס, כלומר, דברים רווחיים, אבל לא יותר מדי, הם ידגיש את הדמות שלך.

אתה יכול גם לקבל דברים אהובים. גבר יכול לחבר משהו מן הארון שלך, כלומר, הוא חשב לך מינית בתמונה הזאת. לדוגמה, זה יכול להיות קצת שמלה אדומה או jumpsuit סקסי להפליא. במקביל, אתה צריך להרגיש נהדר בתמונה הזאת ולהביט בעצמך במראה, אני אוהב את עצמי.

Powie צבע של תחתונים פסטל בחדר השינה

אם אתה חושב כי מצעים המיטה לא משפיע על תשוקה מינית, אתה טועה מאוד. צבע פשתן המיטה לא יכול להשפיע על מצב הרוח שלך רק בתנאי שאתה זוג שיש לו יחסי מין רק בחושך. במקרים הנותרים, הבחירה של ערכת המיטה היא חשובה מאוד.

למרות שהצבע האפור הוא מעשי למדי ואפילו התפשט בשל אופנה לבניית פנים מינימליסטית והיי-טק, הוא גורם לשעמום, ואפור הוא הפוך לרגשות בהירים. המתאים ביותר יהיה אדום, כמו צבע קלאסי של תשוקה ומין, אבל אם אתה לא אוהב את זה, אתה יכול להישאר על סגול, זה יהיה גם להעלות רצון, או לבחור את אחד הקשורים למין.

פריטים נוספים לתחושות נעימות (לדוגמה, משובצת פלוס)

לשים לב לא רק בצד החזותי, אלא גם מישוש.

התקשות רוסית ומידע פגמים הולידו לנחש שגוי כי ליווי הוא עכשיו משהו, שערורייתי, נתון, על עובדה זו חייב להיות שותק. אבל כאן אנשים מעטים יודעים כי שירותי ליווי בישראל אין להם שום דבר יחד עם זנות.

הרגשות שלך יכולים גם להשפיע על מצב הרוח המיני שלך. אם, למשל, שמיכה או משובצת היא עצמנו, זה יהיה להסיח את דעתך, אולי אפילו מעצבן, וכל קרבה אינטימית ודיבור לא יבואו. בחר נחמד לגוף של אלמנטים תפאורה, משהו רך, רך, עדין.

התפאורה המתאימה יכולה להיות שושנות ורכות, שטיח רך ונעים, מצעי מיטה קלה, קלה, אולי תחתית רכה של מיטה או ראש המיטה שלה, נעים, חופה אווירית ועוד פריטים קישוט פנים.

זכור את הרגעים האינטימיים ביותר שלך

להעלות את עזרת הרוח ואת הזיכרונות, כלומר רגעים אינטימיים, המחשבות שבהן כבר מאפשרות גל ההתרגשות על ידי הגוף. זוכרים את המין הכי נלהב ביותר, חם ומדהים, צולל לתוך האווירה הזאת, מתגעגע לכל הרגשות האלה שחווית, ומאמין, אחרי שאתה רוצה לחזור על כל הזיכרונות הבהירים במציאות. https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/

בנוכחות צילומים שנעשו בסמיכות אינטימית או רק תמונות סקסיות בתחתונים או בלעדיה, אתה יכול לראות אותם, אז הזיכרונות שלך יהיה דמיינו, ואת מצב הרוח המיני יעלה אפילו מעל.

משחק תפקידים

כלול את הדמיון שלך, הצג פנטזיה, לשחק אחד עם השני. עבור חימום, אתה יכול לשחק עם שותף במשחקים משחק תפקידים. בעזרת משחקים שניכם מגלמים את כל הסוד שלך, ואולי לא סוד, תשוקה. משחקים יעזור לשחרר, לעדכן את המין היומיומי שלך.

לא יודע מה לעלות? הנה כמה משחקי תפקידים מעניינים ומרגשים: מעסה ולקוח, צלם ודגם (בתהליך של המשחק הזה אתה יכול לקבל ויפים, סקסי תמונות), פיראט ואת בן ערובה, פושע ושוטר, ילדה ואת המאמן הכושר שלה בקרוב.

קריאה משותפת ספרות ארוטית

אתה עשוי לחשוב: "והספרים נמצאים כאן וכאן?-. אבל רק לקרוא ספרות ארוטית מעורר, מעורר השראה, מתברר מספרים כאלה, אתה יכול אפילו לקחת כמה תרחישים מיניים, ועם עזרתם אתה יכול להבין, לקבל ולהבין את ההעדפות המיניות שלך, ללמוד יותר על החיים האינטימיים שלך באמצעות חוויה של גיבורים ספרותיים שלך.

בפרט, על ידי קריאה יחד קצת ספר בז'אנר של ארוטיקה, אתה לא יכול רק לעורר את עצמך, אלא גם כדי לעורר את השותף שלך.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה נפשית. ישראל עשירה לא חילוף לציבור להראות נשות וילדים. זה קל יותר להזמין eSquiten, זה ידגיש את המצב יהיה לאסוף חברה חמודה.

אתה לא יכול רק לקרוא מונוטוני מחדש את הטקסט, ולקרוא עם אינטונציה מוגדרת, חימיש, כדי למזער ברגעים על דפי הספר.

פורנו asmr

כאן לא נלך על תחושות מישושיות או להדמיה, כאן כל תשומת הלב מסובכת לקולות. יש נשמע כי מסיבה כלשהי נעים לדיון שלנו, הם יכולים להרגיע ואפילו להביא הנאה. אז איזה סוג של צלילים יכול להיות, בזכות אשר צמרמורת לרוץ על ידי הגוף?

בין צלילי ההדק, הרצון המרגש, הם: לחישה, נאום שקט, ריסוס קול של נוזל מתוך גליל, רשרוש של נייר עטיפה, הדפסת קול על המקלדת, קול של מייבש שיער, וכן הלאה. אם אתה בדרך כלל לדבר אחד את השני הפנטזיה שלך בקול רם, לנסות ללחוש אותם ברגע אינטימי מסוים, ואת האפקט לא יגרום לך לחכות.

לאחר הבהרת את השיטות לעיל, מצב הרוח המיני שלך תמיד יהיה איתך. גם בהעדר כל רצון לקיים יחסי מין, עכשיו אתה יכול לרשום את הרצון הזה בכוח חדש. זה רק שווה להתחיל, כפי שהוא מיד רוצה יותר ויותר, ועוקב אחר השיטות האלה, המין שלך תמיד יהיה מדהים.

Просмотров: 2294 | Добавил: terriemcnailmh | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar